dissabte, 28 de novembre del 2009

Diari de seminari VIII


L’última sessió de Seminari es va centrar en un tema molt específic: l’experiència que cadascú havia tingut durant la seva visita a un centre educatiu acompanyat d’un company de tercer.
La veritat és que les experiències eren molt diferents, i totes estaven plenes d’anècdotes i curiositats.


Per exemple, els meus companys Lorena i Esteve van anar a una escola on les aules eren molt petites, ja que el col·legi estava ubicat en una casa. Em va cridar l’atenció el fet de que els alumnes dinessin a l’aula. Tot i així era, segons els meus companys, una escola amb una bona metodologia de treball.

Un altre exemple són els meus companys Judit i Carles, ells van anar a una escola que no tenia prevista la seva arribada, i a diferència del que ens va passar a la Norma i a mi, els van rebre molt bé, ja que la directora els hi va explicar com treballava aquell col·legi i els hi van mostrar classes sense cap problema i de forma amable.

Per un altre part, em va agradar molt l’experiència de les meves companyes Alba i Helena, ja que pel que van explicar van anar a una escola molt dinàmica, on van poder assistir a diverses classes de diferents matèries i fins i tot participar. Em va cridar l’atenció que en aquella escola realitzessin activitats amb fang, ja que em sembla una manera molt original i divertida de realitzar manualitats.

També em va agradar l’experiència de les meves companyes Núria i Mar, ja que van poder visitar una escola petita però molt dinàmica, amb un company de tercer que les va ajudar molt.

Un altre exemple és el meu company Marc, que va poder gaudir de tota una jornada realitzant classes d’educació física, una de les assignatures que sembla que més l’interessen. Va comentar un aspecte que li va cridar l’atenció: en totes les aules hi havia la foto del fundador, fet que no era nou per mi, ja que a la meva escola també passava el mateix.

Per últim, els meus companys Oscar i Pere van comentar que els hi havia agradat molt l’experiència, ja que fins i tot havien gaudit d’un esmorzar a l’escola, i havien col·laborat a l’aula de música utilitzant diferents instruments.


Abans de finalitzar la classe, el tutor de seminari ens va parlar sobre el concert de Santa Cecília i ens va explicar que havíem de fer una crònica periodística a partir dels apunts que prenguéssim.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada