dijous, 12 de novembre del 2009

Diari de seminari IV


Durant aquestes sessions de seminari em realitzat diverses activitats. Per una part, el tutor de seminari ens va manar fer una entrada al bloc d’un mestre que ens hagués marcat durant la nostra infància. A partir d’aquest treball, el Xavier ha volgut que nombréssim adjectius amb els que qualificaríem a un bon mestre i és remarcable el fet de que la majoria també servien per qualificar a una bona persona.

El divendres, l’Alba i l’Elena han realitzat la seva exposició sobre l’actualitat educativa. M’ha agradat molt el fet de que ordenessin les noticies pel dia que l’havien trobat, ja que facilitava la comprensió del oients. El tema que han proposat com ha debat ha estat el de la motxilla viatgera, debat que ha derivat cap a altres direccions com si les lectures que es fan a l’escola motiven o perjudiquen l’Infant pel fet de ser majoritàriament obligatòries, i si l’escola hauria de donar un marc més ampli pel que fa als llibres de lectura que un nen ha de llegir. Per tan, jo he arribat a la conclusió de què tot i que a l’escola s’ha de fonamentar la lectura, s’ha de fer de manera més lliure.

D’una altre banda em entregat el treball del llibre Va de Mestres, i em comentant una mica entre tots el que ens havia semblat i si creiem que ens podria ser útil en el nostre futur. A mi personalment m’ha semblat un llibre dinàmic i interessant no solament pel seu caire educatiu, sinó perquè també nombra pel·lícules com Deliciosa Marta, o fragments de poemes com el famós Paraulas para Julia de José Agustín Goytisolo – poema i cançó que a mi personalment m’agrada molt -. Em acabat la classe realitzant una enquesta sobre l’educació.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada