dijous, 12 de novembre del 2009

Diari de seminari VI

Aquesta setmana només em tingut una sessió de seminari, la de divendres. En aquest classe vam poder veure l’exposició de l’actualitat educativa de la Núria i la Mar. Van presentar una gran de noticies educatives que havien passat durant la setmana, i van proposar com a tema de debat Els ordinadors portàtils a les aules. La meva opinió sobre aquest tem és bastant contradictòria, ja que per una part crec que els ordinadors a l’aula poden ser una motivació pels infants i augmentaria la seva atenció i concentració a les aules, però per una altre part l’escriptura és una tresor que s’ha de mantenir intacte, i els únics que la poden mantenir viva són els Infants. Per tant opino el mateix que la meva companya Norma, no podem posicionar-nos clarament fins que no tinguem les hores exactes que els nens i nenes utilitzaran els ordinadors a l’aula, i crec que una classe mixta,Tic i ordinària, seria la millor solució.

Després de l’exposició, el Xavier ens ha entregat un programa amb les activitats que realitzarem durant la setmana d’ activitats extraordinàries que dura del 16 al 20 de novembre de 2009. El calendari és el següent:

- Dilluns dia 16: conferència FER DE MESTRE a càrrec d’Eulàlia Bosch i conferència LA WEB 2.0 I L’EDUCACIÓ al CIBERNÀRIUM a càrrec de José Manuel Pérez Tornero i Santiago Tejedor.
- Dimarts dia 17: La meva companya Norma i jo acompanyarem a un estudiant de 3r curs al centre Turó Blau, de Barcelona.
- Dimecres 18: Visita a un centre socioeducatiu, en el meu cas al Casal de Sant Roc.
- Dijous 19: Visita a un centre educatiu escolar, en el meu cas al CEIP Pompeu Fabra.
- Divendres 20: Es realitzarà la visita a un espai educatiu d’una entitat o exposició d’interès públic.

Després de que el tutor de seminari ens donés aquest horari i de repartir-nos les escoles i els centres educatius que visitaríem em realitzat una altra activitat. Cada membre del seminari ha dut una fotografia que relacionada amb l’educació, i li ha posat un títol. Després de penjar totes les fotografies les em hagut d’agrupar seguint el nostre propi criteri, i de puntuar el títol de cadascú.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada