dijous, 12 de novembre del 2009

Diari de seminari III


Durant aquesta setmana s’han realitzat diverses activitats interessants a seminari. Per una banda cada membre de la havia d’escriure al bloc una experiència d’escola que l’hagués marcat. Cadascú ha exposat fets molt diferents, tan de caire traumàtics com alegres. M’ha cridat l’atenció que tan el meu company Oscar com la meva companya Norma, recordaven com a una bona experiència el carnestoltes que celebraven a l’escola, ja que tot i que jo no he elegit el mateix tipus de record, també recordo amb gran il·lusió els carnavals escolars. A partir d’aquests textos ens em posat amb parelles per comentar les sensacions que ens provocaven alguns dels escrits.


A part d’aquest recordatori d’experiències escolars, durant aquests dies també em debatut el tema de les vacances escolars i el possible canvi de dies d’aquestes. El divendres vam comentar també l’article Aprendiendo a Aprender en el qual cadascú havia destacat unes idees principals a vegades diferents, fet que va crear debat. Per tant, aquesta lectura i exercici va servir no només per aprendre més sobre educació i mètodes d’ensenyament, sinó per practicar la manera de resumir un text i esquematitzar-lo.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada