dijous, 12 de novembre del 2009

Diari de seminari V

Durant les últimes sessions de seminari em realitzat diverses activitats. Pel que fa a la primera classe de la setmana el tutor ens va dir que havíem de portar cada membre del grup una revista de caire educatiu. Com es va poder observar a l’aula hi ha un gran nombre de revistes que tracten sobre l’ensenyament i l’educació, com són: Estris, protagonistes, ja o Barcelona educació. Jo vaig fer l’anàlisi sobre la revista Estris, fet que es pot veure a la secció Seminari d’aquest mateix bloc.

El divendres la meva companya Norma i jo mateixa vam realitzar l’exposició sobre l’actualitat educativa. Després d’estar buscant durant tota la setmana noticies escrites i vídeos sobre educació vam decidir remarcar i debatre el següent tema: S’haurien de substituir els noms de Vacances de Nadal i Setmana Santa per Vacances d’hivern i Vacances de Primavera?. L’estratègia que vam fer servir per crear debat va ser la de posicionar-nos cadascuna en una opinió diferent. El grup després de reflexionar sobre el tema i de buscar pros i contres van decidir que els noms no s’haurien de canviar per un motiu cultural i d’imaginari social.

Després de realitzar la nostra exposició, em entrar a alguns blocs dels companys de seminari, per veure com tenia cadascú el seu bloc i per començar a corregir errors.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada