dijous, 12 de novembre del 2009

Diari de seminari VII


L'última sessió de seminari la vam dedicar exclusivament a la revisió dels blocs dels membres del seminari. Cal dir que no tenia valor en la nota acadèmica, però si en la moralitat de cadascú ja que servia per revisar i corregir els errors que cadascú cometia al bloc. A mi personalment m'ha sigut molt útil, ja que m'ha servit per pujar entrades de seminari que només tenia en apunts. Per tan crec que aquestes revisions són necessaries ja que quan s'avalui el bloc es podrà presentar correctament.
La dinàmica que hem utilitzat per valorar els blocs ha estat la següent: un company, de manera voluntària o obligatoria, mostrava el seu blog als altres, i un altre company, elegit per sorteig, li valorava els següents punts:

- enllaços
- número d'entrades
- aspecte formal del bloc
- aspecte lingüístic del bloc


El divendres els meus companys Marc i Sara van realitzar la seva exposició sobre activitat educativa. Després d’ haver llegit diferents titulars de diaris relacionats amb l’àmbit educatiu ens van exposar un tema de debat relacionat amb una nova llei que es vol imposar: S’ha d’allargar l’educació fins als 18 anys?. Davant d’aquesta pregunta jo tenia una resposta clara, sí. El perquè d’aquesta afirmació tan rotunda es basa en diferents motius. Per una part, una gran part dels països europeus tenen educació obligatòria fins als 18 anys i estem en un país que està a la cua de l’educació europea, per tan s’hauria de prendre exemple de sistemes educatius estrangers. Per un altre part, hi ha molts joves de 16 anys que no volen estudiar i que estan tot el dia a casa, cosa que els perjudica el seu futur tan econòmic com professional. No obstant, si s’implantés aquesta nova llei educativa s’hauria d’augmentar també el nombre de cicles que podrien realitzar els joves que no optessin per batxillerat.
Després de l’exposició vam seguir amb la revisió de blocs. En aquesta ocasió em va tocar a mi sortir a exposar el meu bloc, i la veritat és que estic molt contenta amb la valoració, ja que tot i que he de millorar certs aspectes, m’he donat compte de que vaig pel bon camí.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada