dilluns, 28 de desembre del 2009

Síntesi de Gtic

Durant aquests semestre hem cursat l’assignatura de Gestió de la informació i TIC. Gràcies a aquesta assignatura he après moltes coses relacionades amb la informàtica i el món tecnològic que desconeixia. El que m’ha semblat més útil, al menys a nivell personal, ha estat aprendre a utilitzar diferents programes, ja que és aquesta part pràctica la que després s’utilitza en el món laboral. Per tant, programes com l’Audicity, el Slide Share o la mateixa utilització d’un bloc ha enriquit molt el meu procés d’alfabetització tecnològica. M’agradaria recalcar, potser amb un èmfasi especial, el programa Movie Maker, ja que abans de realitzar aquesta assignatura era totalment incapaç de realitzar cap mena de vídeo i ara, a poc a poc i amb pràctica, sóc molt més competent en aquest àmbit. Relacionat amb aquest món dels vídeos i Internet, desconegut i incert per mi, també puc dir que he aprés a utilitzar com a usuari registrat programes com el Youtube. A part de tot això, m’agradaria fer una menció especial a una sessió de l’assignatura que va estar dedicada a les metàfores relacionades amb programes educatius, ja que trobo molt útil que als futurs mestres els hi ensenyin com Internet pot ser una eina molt rica i estimulant per aprendre diferents conceptes o matèries.

Després de realitzar aquesta petita valoració personal, m’agradaria exposar quines són les dues activitats que més m’han motivat a l’hora de realitzar-les:

- La primera és l’anàlisi d’un anunci, ja que el que vaig elegir hem va motivar molt a l’hora de realitzar el seu anàlisi, per la seva temàtica i pels valors que transmetia.
- D’una altra banda, m’agradaria recalcar el Power Point que s’havia de pujar al Bloc en forma de presentació Slide Share, ja que li vaig dedicar al meu germà i el faig fer amb una tendresa especial

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada