dissabte, 3 d’octubre del 2009

Diari de Seminari

Durant la tercera sessió de seminari hem estat llegint els textos que cadascú havia escrit sobre les primeres impressions que havien tingut envers la facultat. Les diferents experiències dels meus companys m’han servit per donar-me compte de que tots, o la gran majoria, compartíem els mateixos temors envers aquesta nova experiència. S’ha pogut comprovar com el que més respecte ens imposava als nous alumnes era el tema de les matèries i el de conèixer nous companys.

Sincerament, estic molt contenta amb la tercera classe de seminari perquè a part de repassar la gramàtica catalana, hem utilitzat fins i tot l’Enciclopèdia de la Llengua Catalana online, crec que ha sigut bo per tots veure com les pors , o nervis, eren les mateixes per tothom.

De les dues classes que vam tindre anteriorment de seminari puc dir que em va agradar l’exercici que vam fer el primer per coneixen’ s una mica, ja que va servir per saber petits detalls d’una persona i per trencar el gel. Durant aquelles dues sessions també vam parlar sobre el tema dels ordinadors a les aules de primària, i a mi ,personalment, no em sembla del tot bé. Crec que l'escriptura manual és un art, així com un bon quadre o un dibuix. Si perdem la habilitat d'escriure una lletra per nosaltres mateixos, perdrem l' essència de la nostra història. Cada cop que una màquina ens substitueix en algún aspecte sóm una mica menys humans.
En resum, puc dir que les tres primeres classes de seminari m'han servit per: reflexionar envers l'educació i la societat, tranquilitzar-me en l'aspecte universitari i conèixer una mica més els meus nous companys.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada