diumenge, 20 de setembre del 2009

Diversitat tecnológica

L’ús de la tecnologia s’ha incrementat molt durant el segle XXI i jo he viscut molt a prop aquest fet.

En el camp d’Internet estic molt implicada ja que consulto una gran quantitat de pàgines web, tant com a font d’informació com de forma lúdica. Tinc Messenger amb el que em puc comunicar amb molta gent, i una càmera web que facilita aquesta comunicació. Pel que fa a les pàgines web personals com el facebook, el fotolog, el tuenti o flogup no tinc, només posseeixo un blog. No obstant, també utilitzo un altre tipus de tecnologia com el telèfon mòbil, els aparells de música i la càmera digital.

Durant l’etapa escolar no gaudíem de grans tecnologies, ja que tots els deures i activitats es feien de forma manual, exceptuant els treballs importants. Per tant, els professors poques vegades utilitzaven els mètodes tecnològics per il·lustrar les seves explicacions. A l’escola, l’única relació directa que s’establia entre tecnologia i alumne era a l’assignatura d’informàtica, on s’explicava l’ utilització de diversos programes de l’ordinador com el Word o l’ús correcte del Hotmail.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada